Selasa, Jun 14, 2011

Yakjuj Makjuj Muncul Semula


Asskum, lama x update blog nie, harap kali nie info yang saya bagi berguna untuk semua... maklumat nie hasil dari pembacaan buku Armagedon 2012, tulisan Muhammad Alexander. Saya tertarik dengan Yakjuj n Makjuj mungkin anda semua belum kenal siapa yakjuj n makjuj nie, jadi saya nak kongsi sikit siapa mereka nie... kite ketahui dalam Al-quran ada menyatakan pasal yakjuj n makjuj akan keluar pada akhir zaman nanti, persoalannya siapakah mereka nie... bangsa kite ker atau bangsa eropah atau bangsa asia, kalau anda nak tau siapa mereka nie anda boleh baca buku ARMAGEDON 2012 keluaran PTS Sdn Bhd. Kat sini saya nak kongsi Yakjuj n Makjuj dahulu.

Ciri2 Yakjuj (Scythian-Asiatik, Nomad Monggol-Altaik
  • Lebih Pendek daripada Makjuj
  • Berkulit kuning
  • Berambut hitam
  • Wajah yg lebar dan bulat
  • Bermata sepat
  • Tinggal di bahagian timur Padang Rumput Eurasia.
Ciri2 Makjuj (Scythian Eropah, Nomad Indo-Eropah)
  • Lebih tggi drpd Yakjuj
  • Berkulit putih merah
  • Berambut perang muda
  • Wajah yg berbentuk bujur
  • Tggl dibahagian barat Padang rumput Erusia 
Kredit; Armagedon 2012, Penulis Muhammad Alexander.






Sekarang mcm mn? dah kenal siapa Yakjuj n Makjuj yang mengerunkan nie.... kalo korang baca Buku nie seram sejuk anda semua ... buku nie menguraikan Bencana Akhir Zaman..... nak order pun boleh ngan saya ada 2 lagi.... promote sikit.... heheee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Penjiwa blogging semua ringankan jari anda memberi comment....

Intense Debate Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...